27 Temmuz 2010 Salı

Bir kızın erkeğe çiçek alması




Uzun zamandır yazmak istiyorum burada ama aklıma gelen şeyleri o anda bilgisayara aktaramadığım için devamlı unutuyorum.Bu sefer kararlıyım bir bloğu okurken hemen aklımdakileri düşündüm ve sarıldım yeni yepyeni bloğuma :)

Tatlı kız yazısında sahilde annesiyle yürürken bir çingeneye baktırdığı falcıdan bahsediyordu ve benim de aklıma hemen satmaya çalıştıkları güller geldi.Nerede bir çingeneyle karşılaşsak, hele yanımızda bir erkek varsa, bu kardeşimizmiş akrabamızmış ya da arkadaşımızmış önemli değil çünkü onları ilgilendirmez, yakamıza yapışırlar güzel kızıma bir çiçek alasın Allah sahibine bağışlasın 3 çocuğun olur inşallah gibi sözler duyarız.Başına gelmeyen yoktur herhalde.Almayınca da 'ne cimrisin sen de,kızım kaç kurtar kendini bu cimriden' ya da 'aman be kirpi kafa almazsan alma' gibi sözler duymamız çok normaldir. :)

Aslında benim değinmek istediğim konu tam olarak bu değil.Konumuz bir kızın bir erkeğe çiçek alması.Evet evet bir erkeğin bir kıza değil. Hayatımda 2 kere bir erkeğe gül almışlığım var itiraf ediyorum.Tamam çok gurur duymuyorum ama inanın çok şaşırtıcı oluyor.Birinde tamamen duygusal diğeri ise tamamen zorlama sonucu olmuştu.İlki uzun yıllar beraber olduğum bir insana içimden gelerek bir çiçek almış ve götürüp vermiş sonra dönmüştüm.Gençlik işte oluyor bazen böyle :p Diğeri ise çok acıklı ve üzerinden çok uzun bir zaman geçmedi daha.Üsküdar sahilindeyim ve uzun zamandır aklımda kalan biriyle kahvaltı yapacağım ve tabi ki bekletiliyorum:) O sırada bir çingene yanıma yanaştı ve gül almam için baskı uyguladı.Ben megaloman olmadığımı söyledim.Dedim yapma etme arkadaşım gelecek beni rezil etme.Ama tabiki dinlemedi ve ben siftah parası olarak 1 TL verdim ve gülü elime tutuşturarak bir de promosyon olarak falıma bakıp yanımdan ayrıldı.Tabiben karşımdakine sonrasında her ne kadar anlatsam da buna inanmış mıdır buluştuğum insan hiç sanmıyorum.Zaten fazlalık yapmasın diye arabasına bıraktım :p Neyse öyle ya da böyle çiçeği vermiş olduk.Sebebe değil sonuca bakacaksın :)

Bazen bir kızın bir erkeğe çiçek alması erkeklerce nasıl karşılanıyor acaba diye düşünüyorum. Şimdiye kadar hiçbir kızdan duymadım, hiçbir erkeğe de sormadım ama hep sormak istemişimdir.İkincisini aslında istem dışı olduğu için saymıyorum ama ilkinde çalıştığı yere sadece çiçeği vermek için gitmem çalışanlarca hoş karşılanmış duyduğuma göre.Bu kızı bırakma falan demişler hehe:)Benim fikrim eğer birini gerçekten seviyorsanız bence böyle kırk yılda bir böyle bir sürpriz yapabilirsiniz Ama bunun kesin cevabını bilebilmem için önce derin bir araştırma ve anket yapmam lazım sanırım :) Sonucu öğrenince size de haber vereceğim merak etmeyin.O zamana kadar hiçbir erkeğe çiçek almamanız dileğiyle. Çüs!

1 yorum: