22 Temmuz 2010 Perşembe

rüyanız hayrolsun!


Gece gece tekrardan buradayım. Evde sıkıntıdan kanalları gezerken bir programa denk geldim. Adı 'Rüyanız Hayrolsun' . Nasıl bir zihniyet böyle bir program yapar insanlar neden arar anlamıyorum. Programın konusunu aşağıda anlayacaksınız. Sizin de bildiğiniz böyle saçma sapan yayınlar vardır eminim..

Tamam her kadında bir fal merakı var bende de yok değil. :p Zamanında arkadaşlarımla eğlencesine falcı falcı gezerdik.Nerede iyi bakan bir falcı duysak koştura koştura gider fal baktırır sonra da verdiğimiz paralara yanardık.Ah ona vermeseydim de şu bluzu alsaydım bir işe yarardı ya da sinemaya gitseydik bundan iyiydi gibi:) Ama televizyonu arayıp seni hiç görmemiş insandan hayatımı anlatmasını istemek hiçbir zaman mantıklı gelmeyecek.Örneğin 'Benim bir oğlum var bir kızı seviyor evlenebilecekler mi yok efendim amcamın teyzesinin bana oğlunun kızı okuyor büyüyünce ne olacak.' tarzı cümlelere anlam verebilmiş değilim. Kadın orada resmen telefonun diğer ucundan atıyor oturduğu yerden parasını da alıyor. Ben 4 yıllık üniversite okudum eminim onun kadar kazanmıyorumdur. Hiç değilse oturduğum yerden para kazanmıyorum :)

Geçenlerde hatta şöyle bir konuşmaya denk geldim. Telefondaki şahıs Almanya'dan arıyor. Diyor ki benim oğlum var okuyor ediyor doktor olmak istiyor bilmemne. Kadın da bikaç atmasyondan sonra soruyor renkli gözlümü oğlun? Telefondaki kişi de açık kahve diyor ve karşısındaki ha evet işte açık renkli gözlü diyerek bir şok yaşatıyor.Kıvırmanın bu kadarı :) En çok güldüğüm diyalog da şu oldu: Televizyondaki kadın telefondaki teyze konuşurken esniyor. Tabi saat gecenin körü uykusu gelmiş haliyle:) Sonra birde bunu nasıl çeviriyor ayrı bir şok. 'Teyzecim senin oğlunda nazar var bak git okuttur onu bütün negatif enerjisi bana geçti esniyorum!' Böyle bir kıvırma da yok yani :)

İnsanlar kolay para kazanmanın yolunu bulmuş yahu. Ben de işi gücü bırakıp televizyona çıksam diyorum arada. Gerçi bizim milletimizdeki bu zihniyet devam ettikçe onlar daha çok para kazanır biz de oturur seyrederiz.(Lafım meclisten dışarı :P)

Komik bulduğum bir diyalogdu paylaşmak istedim. Herkese tatlı rüyalar:))

2 yorum:

  1. 'Teyzecim senin oğlunda nazar var bak git okuttur onu bütün negatif enerjisi bana geçti esniyorum!'

    Yok böyle birşey! :) Bakalım daha neler göriciğiz.

    YanıtlaSil
  2. Dün gene vardı Flash tv de ama dinleyemedim pek.Gerçekten tam komedi :)

    YanıtlaSil