29 Temmuz 2010 Perşembe

tramvayda müzik keyfi




Merhabalar tekrardan. Birkaç gündür istiklalde sanki bayram havası var. Belki gidenler biliyordur. Tarihi travmayımızın arkasına takılmış bir müzik grubu her akşam blues müzikleriyle insanları coşturuyor. O kadar güzel parçalar çalıyorlar ki insanın eğlenmemesi mümkün değil. Bugün yeniden taksimdeyken karşılaştım ve benim gibi birsürü insan durup dinleyip ritme ayak uydurup dansettiler. İnsan o kadar eğleniyor ki dert tasa kalmıyor inanın. Hatta ilk gördüğümüzde binememiştik tramvaya ama ikinci seferde koştura koştura gidip hemen atladık biz de yakından dinleyelim bir de öyle gezelim istiklalde diye.Hopladık zıpladık. Hepinizin mutlaka görmesini tavsiye ediyorum çok güzel bir deneyim oluyor. Hatta insanın yanlarına gidip şarkı söyleyesi geliyor. Tabi ki ben böyle bişey yapmam yoksa yumurta falan atarlar bana :) Ama sesine güvenen varsa bunu bile yapabileceğinize inanıyorum. Ama eşlik etmesi bile çok hoş. İş çıkışı saatine denk geldiği için o saatlerde giden herkes görebilir. Asmalı mescitte eğlenceli bir günden sonra keyfinize keyif katabilirsiniz. Hatta bir resmini çektim akşam yazacağım yazıyı düşünerek o anda daha da keyiflendim. Artık söylemesi benden dinlemesi sizden :)

3 yorum:

  1. Benim için senin sohbetinin dışında akşamın 2. güzel anıydı. Parçalar keyifli ve kıpır kıpır. Dinlerken yerinde durabilene aşkolsun. :)

    YanıtlaSil
  2. ben yoktum ama hadi neyse :)

    YanıtlaSil
  3. Burcunun ruhsatı ıslatmaya gittiğimizde olursun bu sefer.:)

    YanıtlaSil